קטגוריות
עושים ספורט-קאסט

[עושים ספורט-קאסט] מי רוצה לצפות בכדורגל בטלוויזיה? על זכויות השידור, עם אורן חסון

מצד אחד, התעניינות בספורט הפופולארי בעולם רק גואה וזכויות השידור נמכרות בסכומים אסטרונומיים. מצד שני, העולם המערבי צורך פחות טלוויזיה, בורח לסמארטפונים, ולמי עוד יש כוח לצפות ב-90 דקות של כדורגל? קברניטי הטלוויזיה שוברים את הראש בניסיון להבין את עתיד שידורי הכדורגל על המסך הקטן. אורן חסון, המנכ״ל היוצא של מנהלת הליגות בכדורגל בא לדבר על השוק הרותח ומה צפוי כאן בישראל?ובפינה ההיסטורית שלו תומר פדלון מחזיר אותנו לאליפות הראשונה של נאפולי בכיכובו של מארדונה.

הורדת הפרק (mp3)

מצד אחד, התעניינות בספורט הפופולארי בעולם רק גואה וזכויות השידור נמכרות בסכומים אסטרונומיים. מצד שני, העולם המערבי צורך פחות טלוויזיה, בורח לסמארטפונים, ולמי עוד יש כוח לצפות ב-90 דקות של כדורגל? קברניטי הטלוויזיה שוברים את הראש בניסיון להבין את עתיד שידורי הכדורגל על המסך הקטן. אורן חסון, המנכ״ל היוצא של מנהלת הליגות בכדורגל בא לדבר על השוק הרותח ומה צפוי כאן בישראל?

ובפינה ההיסטורית שלו תומר פדלון מחזיר אותנו לאליפות הראשונה של נאפולי בכיכובו של מארדונה.

האזנה נעימה,
בן.

 

הרשמה לפודקאסט:
רשימת התפוצה בדוא"לiTunes | אפליקציית לאנדרואיד | RSS Link | פייסבוק | טוויטר

2 תגובות על “[עושים ספורט-קאסט] מי רוצה לצפות בכדורגל בטלוויזיה? על זכויות השידור, עם אורן חסון”

הי בן,
בחרת נושא "חם" ומעניין. השיחה עם אורן קלחה והעלתם נקודות מענינות. הפרק השאיר טעם של עוד.
הפרק לטעמי היה קצר מדי ולא נכנס מספיק לעומק הדברים,הדילמות שעומדות בפני המנהלת ושינוי הרגלי צריכת הספורט של חובבי הכדורגל.
גם כאשר חלקתם בדעותיכם על נושאים שונים כגון חובות העיתונאים מול רצון גוף השידור או הדרך שבה המנהלת בוחרת לנהל את זכיונות השידור לא היו מספיק טיעונים בעד ו\או נגד.
לפחות פעמיים היכרזת שהמנהלת מכרה את זכויות השידור "בכסף רב" יכולת להישמש בניסוח עדין ויותר מאוזן. גם אם זכויות השידור נמכרו בבמחיר גבוה יותר מלפני כמה שנים או בהשוואה לסיבוב הקודם, המקרה הפרטני של המנהלת, לא רלוונטי לדיון על עתיד הכדורגל על המסך הקטן.
הפינה של תומר מהנה ומחכימה כרגיל. היה חסר לי קטע קול מהחגיעות של נאפולי או קטע קצר משידור הרדיו\טלויזיה מאותה שנה של הזכייה ההיסטורית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *